Θα ήθελα να πω μία μεγάλη συγγνώμη...

Θα ήθελα να πω μία μεγάλη συγγνώμη γι'αυτά που κάποτε πριν χρόνια έκανα...

Κάποτε κατανάλωνα γαλακτοκομικά και μ'αυτή μου την πράξη επικροτούσα τον βιασμό αγελάδων και ταύρων μέσω της διαδικασίας της τεχνικής σπερματέγχυσης.

Κάποτε κατανάλωνα γαλακτοκομικά και μ'αυτή μου την πράξη επικροτούσα τη δολοφονία των αρσενικών μωρών της αγελάδας ώστε να έχω εγώ γιαούρτι, τυρί και μπισκότα με γάλα.

Κάποτε κατανάλωνα γαλακτοκομικά και επικροτούσα τη δολοφονία των αγελάδων-μηχανών παραγωγής γάλακτος όταν πλέον μετά από 5-6 χρόνια δεν έβγαζαν άλλο γάλα.

Δολοφονούσα ΕΓΩ με τις πράξεις μου όλες αυτές τις αγελάδες και τα μωρά τους και μετά τους έστελνα στους κρεοφάγους να τους καταναλώσουν. Μετά πάλι από την αρχή. Όλοι/ες ξέρουμε ότι γαλακτοβιομηχανία και κρεοφαγία πάνε χέρι χέρι.

Υπάρχει και κάτι άλλο όμως που πολλοί αγνοούν για τα ζώα που χρησιμοποιούμε σαν μηχανές όπως είναι τα ζώα που εξουσιάζουμε για την παραγωγή γάλακτος και αυγών. Μέσω της επιλεκτικής διασταύρωσης έχουμε αναγκάσει αυτά τα ζώα-μηχανές εδώ και δεκαετίες να γεννούν περισσότερα αυγά και να βγάζουν περισσότερο γάλα απ'όσο φτιάχτηκαν για να αντέχουν.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα της απόλυτης κυριαρχίας μας πάνω στα ζώα-μηχανές. Είναι η απόλυτη εξουσία, καταπίεση και εκμετάλλευση που υφίστανται αυτά τα ζώα-μηχανές. Όλα αυτά η κοινωνία μας τα έχει κανονικοποιήσει! Συγνώμη. Δεν θα προδώσω ξανά ΠΟΤΕ τα ζώα καταναλώνοντας προϊόντα ζωικής προέλευσης. Δεν έχει να κάνει με εμάς, αλλά με τα θύματά μας.

Δήμητρα Πανίδου
Vegan advocate για τα δικαιώματα των ζώων

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πιστοποίηση Leaping Bunny: όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις.

Αναλυτικός οδηγός με τις vegan, zero-waste και low-waste επιλογές για την έμμηνο ρύση.

Vegan advocacy και προσβασιμότητα κωφών και βαρήκοων ατόμων